Hello world!

Finns det något bättre datum att starta en ny blogg på än 1 januari? I alla fall så har jag haft en blogg tidigare som ni kan hitta här: Cheerfulness Men jag gillade inte metrobloggen efter ett tag så nu finns bloggen här istället. Jag kunde tyvärr inte heta cheerfulness som den förra bloggen hette så det fick bli Ms Cheerfulness istället. Från början var syftet med bloggen att skriva om muntra saker i vardagen för att sprida munterhet. Nu har det blivit en blogg som jag uppdaterar ibland för att det är kul. Hoppas ni gillar det!

En kul grej man kan göra med champangekorkar är små stolar. Gott nytt år!

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Hello world!

  1. R says:

    Den bilden är så söt! Man (jag) får stor lust att förvandla mig till nils karlsson pyssling direkt!

Leave a comment